En rad konstateranden..

1. Dexter är fanimen kungarnas konung. Sista avsitten av andra säsongen är nu handsvettade igenom! JAG LÄNGTAR TILLS VI KAN SMÄLLA IGÅNG SÄSONG TRE!!

2. ...men först ska vi på en RESA, och jag är rätt kass på packa har jag insett :P Man tar alltid alldelens för mycket, men en sak är säker, jag har BARA tagit klänningar och bikinis. Fy fan vad skönt vi ska ha det!

3. Gårdagens fest blev äckligt lyckad. Jag hade hur kul som helst! TACK ALLA!

4. Gaga är en konung, eller drottning, på sitt lilla sätt. TACK för att jag bara har EN ENDA låt på repeat i mitt huvud, men det är bättre än rösterna.

5. Jag ska jobba inatt. Kändes inte så pepp. Men vet ni vad? Sen får jag seeeemester, så en jobbnatt känns som att.. - det kvittar.. 

6. Jag är fortfarande glad och varm inombords över mina underbara vänner. Kan man bli bortskämd när det gäller sånt?

7. Stans DJ´s gillar inte mig och min schlagermusiksmak. Dom hatar mig troligtvis. Och jag hatar dom också för den delen, för dom lyssnar aldrig på mig!

Det var nog allt för idag :)

Pyss pyss /Bea

Kommentarer
Postat av: Louice

sakna du ♥♥♥

2010-08-16 @ 00:39:02
URL: http://louicewestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0