Godmorgon!

Just duschat och gjort mig klar för dagen som jag längat efter sedan förra helgen då jag valde bort att äta en langos utan tog en Bearulle istället :)

Vi ska med andra ord tillbaka till Piteå och besöka Nolia och där ska vi äta LANGOS!!! :)
Förhoppningsvis även shoppa lite, titta i extremt långa och lyxiga husvagnar och drömma, det är det bästa på mässor tycker jag, har vuxit upp med husvagnssemesterar och det är ju bland det mysigaste man kan göra, men en husvagn är inte billigt och om man dessutom tänker på hur många dagar per år man använder den så blir det inte någon sån förrän jag vunnit några miljoner på lotto!
Så kanske nån dag, måste bara börja spela först så det finns en teoretisk chans till vinst! :P

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0