Hur kan man missunna folk lycka och framgång?

Jag vet, det är inte värt att lägga energi på. Fattar inte ens hur jag kan låta detta bli ETT EGET INLÄGG i bloggen, för det är det inte ens värt, men jag kan bara inte förstå hur vissa kan vara nå så inni helvete bittra över livet och dessutom missunna folk att lyckas här i livet?!

Jag ska försöka lova mig själv att ALDRIG sjunka till eran låga nivå, för det är så sjukt skrattretande hur fullvuxet folk kan bete sig som er! 

Tur att man vet vad det bottnar i iallafall. Det stavas avundsjuka! 
Fast när jag tänker efter.. jag skulle också vara avundsjuk om jag vore er!!
Näe, dags att skaka av mig den negativa energi ni sprinder med flera mils radie. Jag är värd bättre!

/B




Kommentarer
Postat av: Anonym

Avundsjuka för att du är 1) smartare 2) sötare 3) gladare än de någonsin kommer att vara.

2010-08-13 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0