Im leaving on mondaymorning.

Förra veckan var en helt lovely sådan, onsdagen började ju med en tjejfest på Ibiza, grillade gott och sen hade Märta med sig en supergod efterrätt, sen vart det nån lek i vanlig ordning, hann med några låtar på singstar också innan taxin dök upp för att köra oss till S8.

(Julia, Märta & Jag)


Det vinnande laget i musiktävlingen:

(blondiner med koll)  :)


Sen fredagen tillhörde ju Huss, kvällen gick precis som planerat och vi lyckades hålla allt hemligt.
Tror faktiskt han var riktigt nöjd med kvällen och vi likaså.


(Huss med sin Phiilitårta)



Sen var det bara att stiga upp för att städa lokalen, vräka all mat som var kvar och sen hoppa in i bilen för att bege sig till Ullbergs där det var fisketävling.
Å visst såg vi till att vinna, våran båt (jag & Robban) vann både Gädd & Abborrklassen.
Å nej, det berodde inte bara på Robban som ni tror nu :)
Man skulle ha dom tre längsta gäddorna och de tre tygnsta abborrarna, å där fick jag 4 fiskar och Robban 2.
Efter tävlingen åkte vi till drängs för att äta Tacos och dela ut segerbucklorna!


(måste tillägga att Alex fick flest fiskar)







(otroligt fråscha fiskare med varsin buckla)  :)

Söndagmorgon inleddes med att vi åkte till Piteå för att kolla in läget och äta lite mat.

Frukost bestod av följande:

(Langos för Bea och Oxfilerulle för mig)





Sen kände vi oss lite hungriga igen efter en timme, kom då på att dom borde ju ha Sushi i Piteå, vi letade upp ett ställe, men det var den äckligaste sushin jag ätit....usch & fy....  Wok n´roll har fasen bra mat alltså!
Sen for vi hemåt, köpte en glass, åkte och tittade på Innerviks match, köpte en till glass på moröhöjden med B&H, sen så när Robban kom hem efter att ha fiskat så hade han varit på kryllan och kom hem med ett Buremål,  en söndag i matens tecken med andra ord :)

Men veckan har iallafall varit helt lovely, men nu är det måndagmorgon och jag sitter i soffan med morgonrocken och känner mig lite rastlös, har som inga planer för denna vecka.... nån som vill fylla upp den?

//regina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0