Incheckad och klar!

Sitter nu och väntar på att vi ska få gå ombord på flygplanet, incheckningen kan jag berätta har varit kändistät :P
Började med Lidas som stod i kön breve oss, dock så skulle han till the big apple, försökte smygta några najsa foton, men då hade han en son som skvallrade -Pappa, den där tjejen står och tar kort på dig....då ville jag bara sjunka genom jorden, så jag la ne papparazzi-verksamheten, men jag har även hunnit se Isaksson, Elmander, Toivonen, Källström och... nää, det var nog alla :)

Det är ju som lag på att man ska ha kort på dom för att det ska gillas, men jag hade inte nerverna för att att göra det, så ni får helt enkelt believe it or not!! 

Nu är det dags för mig att flyga vidare...  förhoppningsvis så finns det även internet där nere så jag kan uppdatera, för datorn är me....  ohh.... bea, kan du kolla om du kan fixa premium till mig?? 
Glömde helt bort det, men det kanske går att fixa, du vet väl mina inlogg??? 

Pusspuss!!

//R

Ps. Nu gick just Ara Abrahamien förbi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0