Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Måndag. Igen.
Tror tammetusan att måndagarna kommer dubbelt så ofta som alla andra veckodagar.
Semestern är dessutom slut, men det är tur att jag lever ett slapparliv så jag får njuta av sommaren ändå :)

Hade tänkt he mig ner på stan och gå en vända och spana in höstnyheter och annat fint, men jag verkar få göra det själv. Inte speciellt roligt att gå själv, äta glass själv, titta på folk själv, bedömma själv om kläderna man provar passar eller inte.

Jag är så glad över att jag inte är själv, i det stora hela. Jag är inte rädd att vara själv, jag är bara så himla glad och lycklig att få dela allt med någon som man inte skulle vilja byta bort för nåt annat i världen. 

Puss/B



Ps: 15 dagar kvar. LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0