Kompis, det går bra nu!

Allt är snart klirrat och klart för uppdraget på lördag! Har ringt och fixat det näst sista, så nu saknas bara det lilla sista, och det ska fixas ikväll! :) Det ska bli så jäkulskt kul & jag är taggad till tänderna. Något annat än en seger kommer inte att accepteras ;)

Klickade även hem en ny, snygg vinterjacka idag. Tidigt kanske ni tycker, men väntar man längre så är allt snart slut och då får jag vara utan i vinter vilket inte är något jag vill uppleva! :P Så nu är jag snart redo för snön, även om det kan få vänta några månader till! På tal om väder och sånt. Fy tusan så fort det gick över till att bli höst! Innan vi får till soligare breddgrader så var vädret ändå helt ok härmemma. 20 grader och mestadels uppehåll om dagarna, men nu?! Vad fan hände? :( Dock passar det bra med skitväder för min del då fröken berg borde ta tag i städning...

over and out! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0