Liiiiite bättre känns det iallafall....

Har sanerat hela huset, tvättat och städat allt man kan tänka sig behövas rengöras för att magsjukan inte ska smitta.
Magsjukan får inte smitta, för imorgon åker vi nämligen till TURKIET!!!!
Har visst glömt nämna det tidiagre :P

Därav min panik, jamena vem skulle inte ha det, hur kul är det att få magsjuka ett och ett halvt dygn innan man ska utomlands!?!?!?!

Nää, nu ska jag försöka piggna till lite mer, hoppas jag kan få i mig lite mat, men mest av allt önskar jag att jag kan få lite tagg!!
Ligger i soffan och har inte ens tagit fram resväskan och vi åker imorgon,  en frisk Regina hade haft väskan packad för länge sedan :)

Nåväl....  ha det gott allihopa!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0