Live from Burger King!

Förlorade internetuppkopplingen som jag lyckades hacka min in på, så efter 2 dagar blev det att söka upp nån annan anslutning!
BURGER KING fixade givetvis detta :)  Sitter nu och njuter av en supergod middag, Whopper Meal, låter kanske lite tråkigt för er när man befinner sig utomlands, men jag kan säga att maten på resturangerna var skit, å att då få äta en whopper, dessutom i en lokal med AC när det varje kväll vid 22.00 ligger mellan 39.3 och 40,1 grader, är bara hur bra som helst!
En dag kvar nu, imorgon natt börjar avfärden hemåt igen, veckan har ju gått hur fort som helst.
Landar på Torsdagmorgon på Arlanda, sen väntar "bara" en bilresa hemåt, har tänkt stanna på Ikea på vägen hem och tokshoppa, har dock inte delat med mig av den informationen till mitt sällskap, men det får dom helt enkelt ta :P

Synes snart!!
Puss
//R


Kommentarer
Postat av: Jenny

Frukost, lunch, middag eller kvällsmat i Umeå??? Vi finns här, bara att säga till om ni vill/orkar stanna till!!



Kram

2010-08-19 @ 08:27:20
URL: http://hartelius.bloggagratis.se
Postat av: Gina

Tack hjärtat, såg det där efter vi passerat Umeå, men jag tror inte vi orkat ändå, vi tog inte ens en kisspaus, såg bara milen minska å minska å minska, vi ville bara hem, efter en vecka av bara vila så var man ändå helt slut!! :)

2010-08-21 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0