Livet leker!

Solen steker oss i ansiktet och poolen (inte polen) är våran bästa vän! Fy tusan så skönt vi har det. Slappar hela dagarna och slappar hela kvällarna ;)

Idag har vi varit ute på havet med våra uppblåsbara lyxmadrasser. Grymt härligt. Vattnet är typ varmare än vad luften är.

Det enda negativa med resan är CRAWL-MANNEN! Detta praktmongo simmar timma ut och timma in fraaaam och tillbak i poolen och tror han är jädrat kingen på att crawla, MEN HAN KUNDE INTE HA MER FEL!! Det skvätter fan vatten så alla runtom får sig en dusch varenda gång han passerar.

Idag kom det förresten fram en kille som tyckte jag skulle hänga med på nån cool flaschig bar ikväll. Jag berättade att jag var på en pensionärsresa och då tittade han på mig och frågade "Alltså, får jag fråga hur gammal du är?", så jag sa det och då utbrister han "FAN, SÅ gammal trodde jag aldrig att du var. Du ser ju ut som 18, högst!!!" Hahaha!

Jaja, det var allt for now! Hoppas allt är bra hemma! :)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0