Lyckat!

Det känns verkligen som att detta varit en långhelg :) I fredags vankades överraskningsferre för Hurre som gått och blivit 30. Han hade inte anat nåt och det kändes så kul att vi lyckades ro i land allting och göra en helt fantastisk dag och kväll av det!

Lördagen startade minst sagt segt. När väckaren ringde och städningen av lokalen kallade kände jag bara att jag ville sova till måndag. Minst! Men det som inte dödar det härdar, och en och en halv timma senare var festlokalen i toppskick och vi hade dessutom fått fläskfilé och potatisgratäng i magarna :) På eftermiddagen vankades den numer årliga fisketävlingen i Ullbergs. Våran båt och våra fiskegrejer blev utsatta för sabotage så vi fikade mest, men vi kom..sist iallafall. Det är ju inte fy skam kan jag tycka.

Idag har vi gjort Piteå osäkert. Där åt vi, åt lite till, och så käkade vi lite ;) Riktigt mys var det! Det bästa av allt är att klockan bara är halv fem och man har heeela kvällen kvar! Solen skiner och jag är på toppenhumör!

Life´s good! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0