Myskväll med bästaste PBL-gruppen!

Medans stackars Regina håller på att försöka tillfriskna och pyssla på med smittspårning, så inväntar jag ikväll fikamys hos Sarah! Ska bli så himla kul att träffa min problemuppbyggda grupp och skitsnacka lite :) Hörde rykten (på facean såklart) om att Sarah höll på baka bullar. Inte hade hon ju behövt anstränga sig SÅ mycket för att vi ska komma, men jag tycker bullar är superdupermegasmarrigt, så jag ska inte klaga.

Messade henne just och frågade om jag skulle ta med mig nåt. "Det vore trevligt om du tog kläder" fick jag till svar. Har lite problem med att tolka detta. Det hade ju varit superdupermegaspejsigt om jag kom utan kan jag tycka, men det är jag det...

Åh, jag älskar att längta till saker, och jag har superdupermegamånga saker att längta till. Men man får för den skull inte glömma att leva i nuet, så därför ska jag diska nu.

Hej svejs!/B


Kommentarer
Postat av: Sarah

För min skull hade du fått komma utan kläder - det var katten jag tänkte på. Hon skulle ha blivit så avis :P

2010-08-11 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0