Naken, sexig & porrig

Jag kom helt enkelt inte på någon annan rubrik. Googlade för rubrikförslag och det som blir mest läst innehåller orden naken, sex, porr osv. Trots att detta inlägg är sjukt ointressant, så kanske det ändå drar till sig lite fler glutters?! ;)

Killarna sitter i vardagsrummet och ser film. Dom pratar konstant och kommenterar varenda grej i filmen. Man skulle kunna jämföra det med tjejtjatter nästan. Aldrig tyst. Jag satt där och såg ett tag, och så ringde min mobil, så jag svarade och började prata lite lågmält, men det skulle jag inte ha gjort.. Jag får då evil eyes av båda två som stirrar på mig och skriker "TYST" i kör, så nu är jag förvisad in i sovrummet för att jag pratade för mycket.   

Kvällen har spenderats på kansliet på ett av tusen styrelsemöten. Två och en halv timma har vi suttit och diskuterat pengar, ekonomi och budget. Kul? Svar NEJ! Nåt som däremot är kul är att det är F R E D A G imorgon, och inte vilken fredags som helst, utan superdupermys-med-mjukisar-fredag! Hade detta varit fejsan hade jag tryck på gilla! :D




Puss och godnatt från mig & Forsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0