Poängdrottning.

Första inneträningen, check!
Helsicke så kul! Innebandy är så fruktat roligt! :)

Det känns som en sten lämnat mitt hjärta och mina axlar känns inte lika tunga längre. Efter att ha pratat ut om ansvar i laget och dittan och dattan så känner jag mig hundra kilo lättare och det känns som att jag mår så mycket bättre inombords nu. Denna säsong hoppas jag verkligen blir som jag tänkt. Det vill säga; äta det goda av kakan för en gångs skull, för det behöver jag! Är rädd att jag inte orkar annars.

Folk tycker säkert att jag är löjlig och mesig och tänker "äsch, det där är väl inget jobb", men jag tror ingen vet vad jag och R, främst R, gör runtom laget. Men nu är jag less. Bägaren är rågad. Och jag är så glad att jag sagt vad jag känner och inte bara sväljer och fejsar allt, som vanligt. 
Jag tror jag räddat min motivation nu för det som jag tycker är det allra roligaste!

Nu har jag tränat, haft kul, svettats, skrattat, bidragit till lagsammanhållningen, tagit av mig skorna och nu ska jag in i duschen och inte bry mig om själva innebandyn förrän det är träning igen. Fan vad jag längtar! :)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0