Premium!

Njuter för fullt av att kunna lyssna på musik på hotellrummet!
TACK BEA!!
Hade  dock tänkt skicka dig ett sms om detta, men det vart så långt så vi tar det här, vet ju att du läser här ibland:P

Fick ett mail av spotify där det står att jag nu är medlem och att det varje månad kommer att dras 99:- kr från DITT konto, dessutom har jag fyra invites :)
Det var inte illa ;)  Hoppas du har koll på detta?  Eller du hade kanske tänkt fortsätta bjuda mig på detta? :)
Hur som helst, supertack! :)

Du har förresten fått mail av mig, du kommer att förstå vad du ska göra med det, går det inte öppna så kontakta personen/företaget som jag i min tur fick mailet av! ;) Its great!!

Nu väntar middag, förhoppningsvis godare än igår, nackdelen med att vara på ställen man inte känner till är att man lätt går på några nitar, kommer väl att hitta en bra restaurang sista kvällen som vanligt!
Men nåt som ÄR positivt Alex äter gratis överallt.....

Haaaaade!
//R


Kommentarer
Postat av: Bea

VA!!! Nog föratt jag är snäll men att betala premium åt dej varje månad känns sådär ;) Du har ju fått det till din mail. Kolla den sen och ge mig info hur jag avsäger premenerationen! ;)

2010-08-13 @ 19:52:16
Postat av: Rigge

Hello, sistra di tar gärna en invite! ;-)

2010-08-13 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0