Schools back after summer.

Så var man tillbaka till skolbänken igen efter tre månaders vrålhärligt sommarlov. Känns ändå som att det var tre månader för lite, för jag skulle lugnt kunna vara ledig tre månader till.
Plugghjärnan går i slowmotion och man har tappat bort alla block och pennor, men innan onsdag är man så på g som det går att vara igen.

De närmaste typ sju veckorna ska jag lära mig att bli en ledare. Jag ska lära mig konflikthantering och personligt förbättringsarbete, vilket jag tycker låter rätt tilltalande. Jag kan BEHÖVA lära mig det :P

Jag känner på mig att hösten kommer att bli kanoners! På med plugg-glajerna så kör vi!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Såklart den kommer bli kanoners - du har ju mig! :P

2010-08-31 @ 12:37:42
Postat av: Bea

Och det är jag GLAD för :) hihi!

2010-08-31 @ 13:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0