Semester, and i LOVE it!!

En alldeles perfekt dag att inleda min andra semsterhalva på, vaknade upp och begav mig till travet, vann givetvis lite pengar, njöt i solen och hade det bara allmänt skönt.

Nu blir det att äta lite sushi (för 4:e gången denna vecka) det är starkt beroendeframkallande, synd bara att det ska vara sjukt dyrt!! :)
Sen ska jag svida om till partystassen och tagga för en underbar sommarfredag, sitta i solen, tända grillen, ha ett vinglas i handen och bara njuta..... visst låter det bra, det tycker iallafall jag!!!   Men om sanningen ska fram så verkar ingen annan vara sugen på det så det blir nog fiske som hamnar på schemat, sen åka å köpa en karrapåse för att sedan bänka sig i soffan kl nio och se "Den tredje vågen".

Men en myskväll är inte fy skam det heller!!!

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0