Uttag & insättningar

Lördag. Jag är taggad till tänderna för det som komma skall ikväll! Ute lyser solen och mitt humör är på topp. Manodepressiv tänker du kanske med tanke på gårdagens inlägg!? Men jag kan lugna dig med att jag inte lider av detta :P Men det är klart man blir pissed när nån jävel tar ut ett extremt stort uttag ur mitt energikonto utan att ens ha dåligt samvete över det, men som en skänk från ovan så fick jag mitt konto laddat sjutton gånger om av någon som alltid vill mig väl. En som ställer upp och som bryr sig!

Blir så glad och varm inombords när jag inser vilka fina vänner jag har. Så många goda tips, så många kloka ord, så många härliga skratt och så mycket energi att det kommer att räcka fram till jul känns det som! Tack!! Du vet vem du är!

Nu ska jag fixa det lilla sista inför kvällen och sedan ska jag sätta mig på balkongen och njuta av livet!

Puss & hej /B


Kommentarer
Postat av: jag vet vem jag är

Tack själv! Mitt konto fylldes på också kan jag säga :)

2010-08-14 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0