Var inte ledsen lille vän, en vacker dag är jag också avundsjuk på mig själv!

Nyss satt jag här och var överlycklig över att det äntligen var sommarlov. Imorgon är det tillbaka till allvaret igen. Jag kan inte låta bli att undra vart denna sommar har tagit vägen? Samtidigt som det känns som att jag hunnit med hur mycket som helst i sommar, så känns det i nästa ögonblick som att jag inte gjort någonting. Men när jag tänker efter så har sommaren varit helt fantastisk. Så skulle man även kunna sammanfatta gårdagen.

Efter 5 timmar med superroliga uppdrag blev det sedan en snabbtur hem för en powernap, lite matintag och piffning och sedan styrdes kosan till Sannas fancy place för samkväm med dom bästa! Jag hade nåt så jäkulskt roligt hela kvällen. Träffade folk som jag definitivt skulle vilja träffa mer. Träffade inte sånna som jag inte vill träffa, och så träffade jag sånna som jag ÄLSKAR att umgås med!
Och givetvis var jag även the last one on the danceflo-o-o-or, vilket gjorde att jag fick se rätt mycket gossip som grädde på moset, hehe! :P

Söndagen spenderas i fosterställning i soffan, dels pga min söndags-skol-ångest, och del pga en rätt påtaglig huvudvärk. Kan inte för världens förmå att förstå vad jag fått den ifrån? heeh..

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0