Vet ni vad???

Jag ska snart fara och jobba, MEN, kl 07.00 imorgonbitti har jag semester, IGEN!!
2 härliga veckor till ska jag vara ledig denna gång, det känns inget annat än just fabulous!!!!



Oj vilka goa minnen jag får när jag ser denna bild, här står vi 3, riktigt nervösa och förbereder oss för att göra entré på scenen inför en fullsatt Innebandygala på S8.
Mäktigt var det, stark var även shoten med turkiskt peppar vi svepte för att lugna nerverna :P

nåväl, det jag skulle komma till med denna bild är att jag saknar mitt hår, saknar det så sjukt mycket, varje gång jag tittar mig i spegeln så känner jag bara -VARFÖR????
Det är ju tur att det växer ut igen, men fram till jul så lär jag nog känna likadant!
Nån som har tips på hur man får håret att växa fortarre?  :)

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0