What a day!!

Tidigt i morse hookade vi upp med våra grannar, ett samåldrigt jättetrevligt par som vi tydligen har sjukligt många saker gemensamt som. Kosan styrdes då mot Nessebars aquapark, grannbyns äventysbad & shit vilken upplevelse det blev. Innan var vi äckligt kaxiga och trodde att alla rutschbanor skulle vara en piece of cake att åka, men oj så fel vi hade. Sen att vi råkade inleda med "svartpistat" det första vi gjorde, vet jag inte om det var till våran för - eller nackdel. Men hortevar, kul som tusan var det, och det bästa av allt - vi lever än! :)



Vi inledde med den gröna, och svaret är JA - den är PRECIS lika brant och jävlig som den ser ut :P

Nu har jag just kommit upp från poolen där jag legat och läst min krminalroman, så nu väntar duschen och sedan en natt på schtaaan!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0