Förändringarnas tid är kommen.

Hehe, jag känner mig kraftigt nerröstad gällande projekt byta hårfärg. Jag får kanske göra en annan förändring då. Jamena, jag vill ju inte att det ska bli ett pain in the ass för er att titta på mig. Det sticker nog i ögonen redan som det är, så att spä på det ytterligare vore ju ett smådåligt drag av mig (om jag vill ha kvar mina kompisar vill säga)

Har därför listat några andra förslag på förändringar som man kanske hade kunnat göra i stället:

♥ Köra spraytan kanske 20 ggr på en vecka och se ut som en blåneger mitt i vintern.
♥ Raka av sig håret..?
♥ ..eller i alla fall raka sig under armarna! (challan den stackarn vet vad jag snackar om..)
♥ Börja sminka sig annourlunda. Kanske som en tiger?
♥ Ändra klädstil helt och hållet. Nähä, jag hade visst ingen stil från första början...
♥ Bara prata svengelska.
♥ Köpa peruk, färgade linser och huggtänder.

Har ni några bättre förslag så är dom very welcome! :)

Fredag, fredagsmys och idolfinal står på schemat ikväll. Suveränt!
Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0