Återigen måndag

Det känns faktiskt som att året till 70% består av måndagar. Dom är här jädrart JÄMT & idag är inget undantag! :(
Jag undrar när måndagar ska bli häftiga egentligen?

Dagen har spenderats på skolan med en massa seminarier om magsår, prostataproblem, skrumplever och andra mysigheter.
Ni ska bara veta hur hypokondrisk man blir av sjukdomskurserna vi läser nu. Utan att överdriva så har jag utrett mig själv för ulcerös colit, venös insufficiens & diabetes under de senaste veckorna! :P 

Nu ska jag surfa runt på nätet och se om jag hittar mig nån ny vinterjacka. Min älsklings från Nelly höll ju i två månader :( Skitkvalité!
Nog skulle jag kunna tänka mig en fjällräven nu nog. Bidrag kan sättas in på mitt kontonummer! ;)

Men först ska ni få se några fina bilder från helgen!



 Fågelungen Hilda och hennes "koosiin" (som hon kallar det, kusin alltså) Foppa..





 
Hildursson är ett riktigt busfrö!




 

Familjens lilla nyförvärv, Maja!



 

Sötnosen Maja!





/Puss B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0