Att vara eller icke vara, det är frågan!

Visst vann Jacki :)  Å visst vann jag lite pengar på det me, gillar vadslagningar (när man vinner ofc)

Tränat idag, sista träningen inför match, alltid spännande! :)  Fick testa en ny position i PP, hoppas bara Övikstjejerna sätter sig i utvisningsbåset så vi får testa det, kan ju inte bli annat än bra när det är till 100% bra vibrationer i PP!!  :P

Nu till rubriken....
Sitter och funderar över Fredag, finns 3 fina erbjudanden om en trevlig kväll...  vet bara inte riktigt vad jag är sugen på!?  Filmkväll??  vinkväll??  spotifykväll?? Eller rent av satsa på att dansa häcken av sig på S8?? Det sistnämnda hinner man ju med vilket val man än väljer iofs, men då beror det ju på hur mycket man vill satsa, -lungt eller All In??

Nåväl... en dag till har jag ju på mig att fundera!!

//R


Dansa   eller typ nåt sånt här:  ???

Kommentarer
Postat av: stenman

saknar er brudar. hoppas ni rockar i pp, men varfor skulle ni inte?

ikvall ska jag och HP ut och roja i varmen, hur tror ni vi klarar oss? galant sa klart

puss pa er

2010-02-06 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0