Bikinifrossa!

Jag har ett dille på bikinis. Vet inte hur många jag äger, men det är maaassor. I fjol sommras blev det fem nya till samlingen, och denna vår/sommar blir nog inget undantag när de gäller bikinishoppingen!
Jag tror att hela bikinidille-grejen bottnar i min otroliga beslutsångest. Allt är ju så fint!
 
Dock så blir man alltid som småbesviken när man klickar hem några nya snygga ena, och upptäcker att siliconbrösten, som stod rätt ut på bikinimodellen, inte följde med :P Inte rutmagen heller, men den jobbar jag ju på (bara en semla idag, och endast 4 denna vecka, haha)

Idag kunde jag inte låta bli att klicka lite också, men denna gång blev det bara två stycken.

Först denna lilla läckerhet! Endast 598 kr & DÅ INGICK SJALEN!! Sjukt bra!



Och sedan denna lite mindre vågade. Den var på rea så det kändes lite bättre. Den framhäver verkligen hängisarna, och så kan jag äta 50 semlor per dag om jag väljer den!



Hehe!

Vi hörs! /B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart beställer du bikinisar ifrån?

2010-02-16 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0