Brun utan sol...

Funderar på att börja jobba på brännan lite inför semestern som är här inom 74 dagar ;) 
-Nä skämt åsido så ska jag på 70-tals party i helgen och hade tänkt vara hippie och kände att "hippiefärgen" inte är på topp ;)

Eftersom jag inte vågar sola solarium då det gör huden gammal och rynkig så tänkte jag testa på en soldusch =)
Man går in naken i en "typ duschkabin" där man trycker på en knapp och sen så sprayas det ut någon sorts vätska som gör att man blir brun. Man ska tydligen bli samma färg som man normalt blir i huden på sommaren, annars kan ju brun utan sol lätt göra att man ser gul ut :/
Jag har dock lite ångest att jag ska göra samma fel som Ross i Vänner när han vänder sig i duschen så att framsidan alltid hamnar mot det som sprutar och slutresultatet blir så här :O
//C

Kommentarer
Postat av: Beas klasskompis

Eller så gör du precis som Ross - då kan du vara hippie på framsidan och albino på baksidan!

2010-02-19 @ 12:08:24
Postat av: Challan

Ha ha ha!! Two in one! -Perfekt!!

2010-02-19 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0