Burr!



Kan man annat just nu än längta till härliga, mysiga vårdagar då solen steker en i ansiktet? 
Antingen är det snöstorm eller så är det minus 150 grader ute. Idag är det sistnämnda.
Jag hade så roligt åt Forsberg i morse när vi var ute och gick. Stackarn visste inte vilket ben han skulle stå på!  Fick bära han sista 100 metrarna eftersom han VÄGRADE gå. Inte lätt att vara liten, och dessutom i det närmaste naken.. :P

På tal om naken.
Jag kom på att jag skulle testa mina bikinis, det är ju trots allt bara 90 dagar kvar tills vi drar!
Så nu skuttar jag runt i bikini, lyssnar på schlager från spotify & dammsuger. Det kallas att förena nytta med nöje! ;)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0