Dream on

Det måste verkligen vara kaos i min stackars hjärna nattetid, för shit vad jag kan drömma mysko drömmar.
Inatt hände följande:

- Jag och Regina for till luleå och skulle till Pontushallen, men gick fel och hamnade på arcushallen (bara typ en mil fel, åt fel håll, haha) och stannade sedan till vid ett kråkslott till hus för att fråga efter vägen. Där möttes vi av ett meddelålders naket & flintskalligt par (karln och kvinnan såg likadana ut, med kulmagar bägge två..) som inte renoverat hemma sen 70-talet någon gång. Dom bolmade på som skorstenar inomhus och tog varje tillfälle att tafsa, så jag och Regina fick fly & gömde oss under gummibåtar i skogen :P

- Avander köpte en häst. Han hade därför byggt ut sitt vardagsrumsbord till det dubbla, så hästen kunde stå där.

- Jag och Regina (än en gång) kom på att vi skulle klättra upp på folks balkonger & hälsa på. Vi hamnade hos en,  och denne dejtade en tjej i vårat lag i smyg, så vi kom på dem :P Ingen hade förövrigt räcken på sina balkonger.

- Foppa dog, efter att ha kraschat sju våningar ner i ett trapphus (där det inte heller fanns räcken. Det är inget säkerthetstänk i mina drömmar). Jag hoppade efter i hopp om att kunna fånga honom när han studsade i golvet och skulle landa igen. Jag vaknade dock i paniken i samma veva som jag slog i golvet.

- Ibk´s kansli ringde och meddelade att tränarna ville gå på romantisk middag med mig. HAHAHA!


Har suttit & slagit i min drömtydningsbok nu och de enda som jag hittade var om att sitta på balkonger.
"En balkong indikerar både skydd och stöd. Den representerar Modern i det skyddande avseendet".
Jag tolkar det som att mamma är min fina skyddsängel! :)

Puss & hej!
/B

Kommentarer
Postat av: Linka

Hahahahaha! När jag vill gå på dejt med dig slår jag dig en pling, kommer inte gå via kansliet;)

2010-02-23 @ 17:19:56
Postat av: Linka

Hahahahahaha Lovar dig att när jag vill gå på dejt med dig kommer jag inte gå via kansliet;)

2010-02-23 @ 17:25:03
Postat av: Anonym

Hahahaa, Alltsa Bea jag ligger pa hotellrummet och har oroninflammation och mar inte allt for bra. Men nar jag laste det har sa fick jag dagens forsta skratt haha tack! Ja dina drommar ar allt lite roliga ;) ses snart! Puss och kram

2010-02-24 @ 15:09:26
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0