Hälsotest

Idag har vi haft hälsotest med jobbet. Hela skaran av "datanördar" tågade vid lunchtid mot 360 för att göra diverse tester. Vi kollade fettmassa, muskelmassa, kondis mm. När testet var över så fick man veta sin "verkliga" ålder och det är som jag trott hela tiden... jag är egentligen bara 21 år. Här har jag gått och trott att jag ska fylla 33 år när jag i själva verket bara blir 22! Känns som en enorm lättnad då jag redan börjat kolla på höftkuleoperationer, löständer, rulatorpriser, silikonbröst, testamente osv. Nu kan jag ju släppa allt detta och bara njuta av min nyupptäckta ungdom ;) -MOHA HA HA HAAAAAAAA!!!! 8)
Klart slut ungdomsnjut!
Balls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0