Jag hjärta OS!

Vilka härliga veckor detta är....  njuter för fullt och my ass är fastklistrad i soffan.
Mycket känslor också, som i störtloppet igår, kunde inte sluta skratta, länge sen jag skrattade så mkt, åt tjejen som startade innan Anja, toktaggad tjej hoppar ut ur starten, hinner komma 15 meter innan hon tippar!
Ni som såg det vet jag menar :)
Sen till Anjas åk, hon fick en verkligen att sätta hjärtat i halsgropen, stackars tjej, sen när man fick se reaktionerna från hennes mamma och syster så brast man ut i gråt istället, som sagt, mkt känslor :)

Nu ska ta och se skidskyttet, hoppas på två medaljer, men Helena och ACO fick varsin bom i första liggande, men men, inte över än!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjejen som stöp efter några meter, jag läste på aftonbladet idag att hon slet av korsbandet i samband med det. Snacka om otur!

2010-02-18 @ 20:38:24
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Regina

Oj, då var det inte lika kul längre, stackarn!

Men just när det hände såg det fruktansvärt roligt ut! :)

2010-02-18 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0