Kaos i lillhjärnan

Jag är fortfarande lika trött efter att ha sovit nästan tio timmar inatt.
La mig i sängen igår & tänkte slöse lite damhockey innan det skulle sovas, men jag tog mig väl en cirka 4 minuter in i matchen innan jag kom på mig själv med att sova. Vet inte om det var tröttheten eller om det helt enkelt säger en hel del om hur intressant damhockey är?! :P

Snart väntar ett eftermiddagspass på praktiken. Blev så otroligt bra bemött igår & tror verkligen jag kommer att trivas bara jag kommer in i det, men ändå känner jag mig lite nervig idag. Det är så många nya intryck & allt känns som en gröt i huvudet. Jag kan inte sortera allt som kommit in och jag vill bara att saker ska falla på plats, men vad kan jag begära när jag varit på stället i 4 h. 
Det är fanimej inte lätt att komma ut som student och "visa upp sig". Hela tiden ska man visa vad man kan & prestera på topp dagarna i ända, samtidigt som allt man gör ska bedömmas.

Första dagarna känns som ett enda kaos. Man vet inte vart nåt är, man kan inga namn, man är ringrostig i allt man gör, man är ivägen, man kan inga rutiner & man känner inga, samtidigt som man vill visa sig duktig, ta för sig, ta egna beslut, lära sig nåt & hjälpa till. Sjukt motsägelsefullt..

Antar att det bara är att gilla läget. Nästa vecka har vinden vänt!

Puss /B

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det där är så typiskt! Tycker att när man väl kommit in i det så ska man sluta. Men jag tror att du kommer att göra ett bra intryck ändå. You go girl! ;)

2010-02-16 @ 13:04:19
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jamen, du är ju bäst gumman så det är klart du kommer göra fullständig succé! :)

2010-02-16 @ 21:08:08
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0