Lördagsmys!

En dag i kylans tecken!
Vaknade och åkte till Burträskmarknaden, ingen jättehit då man höll på att frysa ihjäl, orkade inte ens titta vad som fanns i dom olika stånden!
Men det vart en semla på ett cafe iallafall :)
Sen på vägen hem vart det att stanna på en skotertävling, men den stoppen var inte långvarig då jag kände att det var nog, mina fötter kändes inte längre, trots att jag var klädd för att klara -78!

Nu är det dags för lördagsmys, OS, melodifestivalen och en film! 
Lägg till lite godis på det också :)

Match imorgon mot Täfteå, viktigt med 3 poäng!

Edda 15.00, be there!

//Regina


Kommentarer
Postat av: Evelina

Funderar om man ska våga åka och heja på eran match idag, sist jag var där så var det gräsligt dåligt. Men jag hoppas att ni bjuder på bättre innebandy idag! :)

2010-02-21 @ 12:48:16
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0