Lördagsmys!

Hade så sjukt kul igår!   Orkar inte sammafatta allt, men jag måste ju berätta om mitt sjuka flyt igår!
Vi spelade på förfesten ett spel som hette -Fuck the dealer (?)
Det gick ut på att man skulle gissa vilket kort dealern hade överst i högen, oddsen är ju egentligen inte så stora att gissa rätt, men lyckades med bedriften 5 gånger!  Tur kan man kalla det :)

Sen kände jag för att spela lite BJ på krogen, hade inga pengar så jag lånade tvåhundra å dom pengarna växte och växte och växte, förlorade bara en hand, då säger dealern -Det var på tiden! :)

Måste nog börja spela lite mer tror jag!!   Om nu turen håller i sig, verkar ju inte göra det för alla :P
Har förövrigt köpt en trisslott idag, hoppas fortfarande på miljonerna!

Nu ska jag ta och återgå till hockeyn, å sen blir det melodifestivalen! Mysmyskväll!!  
Att mina planer som jag hade för kvällen inte blev av känns sjukt tråkigt, men får väl ta det nån annan gång!
Snart, snart, snart!


Jo, har ju varit på dop idag, sötassar blev välkomnad in i kyrkan!  När Annas syster läste en underbar dikt till Assar trillade tårarna ner för kinderna!  
Sen att jag kom på mig att missbruka orden -satan och fan, i kyrkan kändes ju sådär, men då kom ju en bön där jag sa -förlåt oss våra synder och allt kändes bra igen! :)

En till bra grej är att jag just ringde lillasyrran och jag kom dirr till mobilsvaret, kan bara betyda en sak! :)

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0