När är min tid kommen?

ÅHH! Jag vill också säga "Jag har helg nu, tjallalalalaaa", men det får allt vänta några timmar till. Ska avsluta min 63 h vecka med att jobba de sista resterande 7,5 ikväll.
Men jag ska inte klaga över stället jag är på, jag trivs verkligen hur bra som helst!! Igår kom chefen fram och berättade att hon hört av all personal hon pratat med att dom var så nöjda med mig och att dom så gärna ville att jag jobbade där i sommar. Hon sa att jag kommer att bli en underbar sjuksköterska. Sånt värmer verkligen i ens hjärta!
Jag ångrar verkligen inte en dag att jag valde den här utbildningen. Allt känns bara så jäkla rätt!

Nåväl, kl 21,30 är det helg för min del också. Är trött som ett as och vill inge hellre än att sova liiite till, men imorgon är sovmorgonen här som jag sett fram emot sen i söndags! :)

Puss och hej från en väldigt trött tjej! /B

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu är din tid kommen, enligt mig klocka för 16 minuter sedan. Trevlig helg :D

2010-02-26 @ 21:47:24
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0