Nu tycker jag det är nog!!!

-30.3 ute, kul!!

Omänskligt att behövas vistas ute, skitmorgon med andra ord!
Det enda positiva var att jag med nöd och näppe hann köra om plogbilen ca en meter från våran infart, hade jag kommit hem en sekund senare hade han plogat igen den, då hade jag allvarligt ställt bilen tvärs över gatan och vägrat flytta mig föränn han tagit bort allt, man ska inte behöva skotta för att ta sig in hemma i denna kyla! 
Att jag nu är inskottad är en annan femma, ett bra skyll att inte behöva ge sig ut iallafall! :)

Nu till nåt roligare, har lyckats undvika allt som har med PH att göra, så nu ska jag lägga mig å se vem som vinner, även se om jag blir lite rikare :)

Hoppas ni alla får en bra dag, själv ska jag sova, sova och sova lite till!!

//Regina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0