Planer smids..

Igår drog vi ett litet "fara till göteberg-möte" och det vådar gott. Sakta men säkert fylls truppen, och jag längtar så jag håller på att gå av! ;)
I-landsproblemet är bara; Hur fan får vi ner madrassen vi ska sova på, med flyget? Bara den väger ju säkert 30 pannor.. och då är vi redan +10 i övervikt... :P
Jaja, det löser sig nog sa mannen som sket i badkaret!

Matchen igår vet jag inte om jag har så mycket att säga om. Helvete så arg jag var på småfjollorna från lillstockholm! Sluta gnälla och börja spela innebandy och ni skulle säkert ligga högre i serien!!
Det kändes hursom frukansvärt skönt att vi tog våra 3 poäng och att dem fick åka hem utan nåt. Undrar ens om dom har några vänner? :P


Nu ska jag hoppa inni träningskläderna och dra på träning! :)
Pyss /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0