Sagan om oss

Ni har säkert undrat hur det egentligen kommer sig att just vi tre fann varann och kom på den brillianta idén att börja blogga tillsammans. Eller så undrar ni inte alls, och då kan ni sluta läsa nu, för nu ska jag nämligen berätta sagan om de tre vibrationstjejerna!


När folk träffar mig & Regina får vi ofta höra, för det första, ”ni är födda -91 va?”, men nu var det inte det jag skulle komma till. Näe, vi får ofta höra; ”Ni som är barndomskompisar..”,  ”Ni som har vuxit upp med varandra..”. Sanningen är den att jag ”bara” känt Regina sen 2005. Det hela började på en lagfest hos Lassi. Då hade vi lirat bandy med varann en hel säsong, utan att nästan inte lägga märke till varandra. Men under den här augustikvällen sa det bara ”klick” & sedan satt vi ihop.





Jag & Regina, första kvällen vi "umgicks"










Jag & Challan har spelat innebandy med varandra sen -98 tror jag. Hon var alltid den som flummade mest och vars garv man avgudade, men umgicks gjorde vi inte. Det hela började egentligen hösten -07. Regina och jag kom på att hon skulle passa perfa ihop med en kille som ingick i kompisgänget vi umgicks mycket med då. Sagt och gjort. Vi arrangerade några fester & sen skötte dem resten..

   
      




Alla tre samlade, kvällen då vi "umgicks på rikt" för första gången...







Vi upptäkte rätt snart att vi tre hade så sjukligt kul ihop, samtidigt som vi kunde sitta en hel kväll och glo på film & inte säga ett ord till varann, men ändå trivas i varandras sällskap.
Det är sådan vänskap man uppskattar & värderar högt av allt. 
Att man i alla lägen kan vara sig själv. Att man i alla lägen får en sådan varm energi av umgås med varandra. Att man i alla lägen känner att man har dom underbaraste vännerna i hela världen. Att man i alla lägen känner 100% bra vibrationer!

Jag älskar er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Regina

Men naawwww.... sitter här och gråter, vilket varmt och fint inlägg!! (skäms lite över det andra kortet med wth, den bjuder vi väl på) :) Nostalgi!



ÄLSKAR ER TJEJER MASSOR!!!!

2010-02-04 @ 16:51:58
Postat av: Anonym

Även jag fäller en liten glädjetår här i soffan när jag läser ditt fina inlägg Bea =). Ni är verkligen underbara mina fina fina vänner! Jag är så glad att få vara en del i era liv och ni finns alltid i mitt =) K.Ä.R.L.E.K!!!!

2010-02-04 @ 21:03:13
Postat av: Charlotta

Glömde skriva in mitt namn i komentaren ;)

2010-02-04 @ 21:04:15
Postat av: Jenny

Jag längtar hem!!

2010-02-04 @ 23:13:37
URL: http://hartelius.bloggagratis.se
Postat av: Regina

Å jag längtar efter dig, flytta nu!!! :)

Å till nästa helg, kniiip eller tryck nu!! :P

2010-02-05 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0