Sitter skönt!

Mjukisdress, popcorn och Mello, det är min lördagkväll, känns riktigt skönt......
Ska ikväll umgås med en vän som jag faktiskt aldrig sagt till hur mycket jag faktiskt uppskattar henne, hon
finns alltid där för mig, har skrattat så jag gråtit med henne, gråtit av sorg, gråtit av ilska men även av lycka.
Brukar även äta med henne, se på filmer, serier.... ja listan kan göras lång!

En annan sak som jag värderar högt är att hon alltid står bakom mig, gnäller aldrig och det bästa, hon har alltid tid för mig när än jag behöver det!
Så nu säger jag det högt -Jag älskar dig soffan! ;)
Tror att vi två kommer att ha en alldeles underbar kväll ikväll!

//R 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0