Tidsbrist!

Long time no see!
Har typ ingen tid över till nåt när man jobbar dag, men dagarna flyter på, men så mkt bloggande blir det inte!

Har iofs inte hänt så mkt heller, så nåt kul att berätta finns egentligen inte!
Förutom en liten sak, jag har alltid mjölk på jobbet till min frulle som jag äter när jag kommer dit, men folk har lite lite svårt att skilja på mitt och ditt, ser hur kaffedrickarna gång på gång går och tar en skvätt i kaffet, förstår att folk kanske tänker att några droppar inte gör nåt, men det finns säkert 70 kaffedrickare på jobbet å om alla tänker så så kan ni förstå att det alltid är slut!

Ifrågasatte det idag, men då tyckte dom att jag borde skriva namnet på paketet!?? 
Fine tänkte jag, jag gör väl det då, men det hjälper föga skulle jag tippa, även om det inte står nåt namn så är det ju fortfarande inte deras!

Men jag skrev mitt namn på bägge paketen jag hade i kylen, två halvfulla paket, dessutom så hällde jag i en deciliter salt i vardera paket också!

Mår så gott över det :) Mohahaha.....

Hoppas morgonkaffet kommer att smaka mina kära arbetskamrater ;)

(-Malin, ta inte åt dig, du brukar ju fråga)  :) 

Nä, dags att kanske ta en tidigkväll!!


//R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0