traning ger fardighet

Det slog mig just att det endast ar 70 dagar kvar idag tills vi aker mot varmare breddgrader!
Detta firar jag genom att trana pa att inte skriva med alfabetets tre sista bokstaver.
Jamena, traning ger fardighet och hur skulle det egentligen se ut om vi kom till detta skitvarma land och inte kunna beharska facebookspraket pa plats? ;)
Da maste vi ju odsla fler solminuter inomhus istallet for att vara kung pa detta da vi aker och kan utnyttja all tid vi kan i den varma, harliga solen!

For intresserade sa ar jag ledig idag. Detta spenderas med att ha OS pa pa tv´n och stada emellanat.
Har sve-usa pa i bakgrunden. Damhockey nar den ar som bast, eller?! :P Men det star ju bara 9-1 till Usa.
Holl pa att skratta ihjal mig at Wikegard innan matchen. Han kommenterade amerikanskornas form pa detta satt:
"USA ar fruktansvart proffisionella. Dom ligger med varann, dom ater med varann och dem tranar med varann. Oerhort seriosa!"
HAHAHAHA! Ja, inte forvanar det mig att dom ligger med varann, hehe! ;)

Nu ska jag stada vidare! :)

Puss /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0