Trött som ett aaaas

Tröttheten jag känner är inte att leka med. Det känns som att det hänger en tjugo trettio småtomtar i mina ögonlock & dinglar! Har jobbat alla nätter utom en i veckan och varit igång sen ungeför 00.30 på nätterna och sedan pluggat dagarna igenom. Jag är schlitt mina vänner, men ack så duktig! ;)

Imorgon väntar tenta - igen, och imorgon ska jag klämma ut allt jag kan om akut buksmärta och typ 25 buksjukdomar, smärtbehandling, pre och postoperativ omvårdnad ääänd sooo ooon.
Jag vet att ni är många därute som mer än gärna skulle vilja göra denna tenta, och vet ni vad?! Det kan ni få göra om ni vill! Ni får en kram och en kexchoklad som tack för besväret! ;)

Sitter & fnissar åt Reginas förra inlägg om saltet i mjölken. Skadeglädjen är den sanna glädjen, så är det bara, hehe. Om du vill kan jag fixa laxerande medel, och sen är det bara att låsa toaletterna utifrån & vänta! HAHAHA!

Lyssnar på min nya favvospelista på spotify. ÄLSKAR Kelly Clarkssons Already gone!! På väg på jobbet igår kväll började den först spelas på rix & sen när den var slut bytte jag kanal och då börjar den på mix! Det måste ju betyda nåt?! :)
Jag har spelat den här förr, men nu kommer den igen för den är så grym!



Ha en mysig torsdagkväll alla!
Puss /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0