Förkväll

När jag kommer hem & har käkat middag så finns det inget underbarare än att dyka ner i soffan & slöse lite tv och vila utimellan. Det är inte så ofta man kan göra det, för ofta ska man stressa vidare på andra saker, men ibland har man en kväll utan måsten, och då ligger soffan & tv´n högt på min prioriteringslista ;) 
Jag brukar då he på fyran och ligga & se Förkväll. Ett program som innehåller allt man kan önska i lättsedd väg :P
 
Varje dag har dom olika teman, som som på torsdagar tillexempel, då är temat kärlek och relationer. Då erbjuder Förkväll världens mest pinsamma dejting. En kille (för jag tror bara det har varit killar hittils) visar upp sig veckan innan, och sen får man gå in och göra nån sorts intresseanmälan & sedan får han välja ut tre stycken som han får träffa och speed-dejta i programmet. Den han då känner sig mest intresserad av får gå på en middag med den här snubben. Allt är skitkrystat & äckligt pinsamt. Jag blir då rent generad av att sitta hemma i soffan och se det, haha.

Idag fick tittarna se hur den nya träningsformen Poledance gick till. HAHAHAHA! Så sjuk jädra träningsform. Åla runt den där jäkla stången och dessutom TILLSAMMANS med en massa andra tjommar i en träningslokal. Jag tror jag håller mig till innebandy.

Sen har ju Elisabeth äntligen blivit sparkad och Gynning har entrat rutan. Helvete så skönt. Jag hatar Elisabeth Höglund. Snacka om genomtråkig person. Det ska helst vara döallvarligt allt hon berättar om, och ju mer det handlar om kungligheter eller politik, detso bättre enligt henne. Aj hate! 

Sedan har vi kocken som är tokkär i Carin Da Silva. Jag blir så full i skratt när jag ser dem. Han limmar järnet och tar varje tillfälle han får att dra nån fräck kommentar till henne, eller smöra med nån fin komplimang.

Näemen, Förkväll känns som ett program med ett brett spektra :P Klockan halv sex brukar jag dock nästan ha somnat, men det är bra so far :P

Helg kl 16.00 imorgon - DET GILLAS!
Pusseli /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0