Vad är väl en bal på slotten?

Det känns alltid lika trist när man missar kuliga grejer, som igår tillexempel- det verkar ha varit hur kul som helst ju! Nu kommer alla gå runt och prata i sånna där inside-termer & dra internskämt som jag inte kommer fatta, hehe.

Själv vräkte jag pirra (utmärkt för magrutorna tänkte jag) & så låg jag djupt nersjunken i soffan och såg Let´s Dance. Det är klån bra!
Är det nåt jag önskar jag var bra på, så är det att dansa. Det är så sjukt snyggt, sexigt, hett, you name it. Sen verkar man bli grymt snygg av att dansa också. Se bara på Malin Johansson, hellsike så fresch tjej.
Det är kanske dax att posta iväg ett brev till Skellefte dansklubb? :P

Ikväll börjar älsklingsmello! Som jag längtat!!!

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0