Välkommen till jorden!

Nog var det som jag trodde med Jennys mobil!

Hon ringde för en liten stund sen och jag förstod direkt vad det var för något!
Ut har det kommit en liten tjej, visst en kopia på Moa, riktigt söt med andra ord!
Vikt & Längd var inte mätt än, men hon trodde att hon vägde just över 3 kg!

I nuläget heter lilltjejen Elin, men inget bestämt ännu :) 

Sen kommer denna tjej att ha en Gudmor vid namn Regina, vart helt rörd när jag fick frågan, stolt och hedrad är två andra ord som beskriver känslan, ska göra mitt allra bästa för att vara den bästa gudmorn som finns!
Måste bara först ta reda på vad man SKA göra :P   


Åååå, jag önskar att dom vore närmare än 13.5 mil bort :(

Stort grattis till familjen Hartelius iallafall!!

//Regina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0