Varför går helger så fort?

Jag tror jag har svaret..
Det är för att man har så förgrönat roligt! :)

Denna helg har varit helt lovely! Först en ÄCKLIGT skön vinst mot serieledarna med 6-5 efter att ha skojsat lite med dem och låtat dem leda matchen med 0-5 :P
För att fira mästerverket blev det saft & bullar hos Jess och sedan en tur till lekparken, där vi inte gav dom andra barnen så mycket space, för vi råkade tydligen äga stället! ;)

Innebandy har sedan präglat denna dag & nu är jag så tjött så tjött så jag antar att jag entrat kudden inom 20 min!
Imorgon börjar jag min fyra veckor långa praktik på lassa igen. Jag är spänd, förväntansfull & självklart nervös. Hoppas som tusan att dom är snälla med mig!

Avslutar inlägget & kvällen med låten som präglat helgen, hehe!



Pyss /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0