Addicted

ett nattjobb, en skoldag från 8.30-17.00, ett styrelsemöte, 5 biskvier och fyra paradise hotel-avsnitt senare så sitter jag här - trött som ett AS!

Paradise Hotel. Jag säger bara det. Aj lav it!
Intriger är the shit och jag är verkligen beroende :P
Men stripparbruden, Dalin (inte Tomas), vad FAN hände när gud skapade henne? Han måste ju ha glömt att äta sitt mellanmål innan coh inte riktigt ha varit klar i tanken vid produktionen :P

Näe, nu ska jag darra mig igenom parceremonin och sedan entra sängen. Jag kan behöva all återhämtning jag kan få, för imorgon är det tentaplugg all day long som gäller.
Peppad? Svar NEJ!

Men på torsdag är det över - thääänk god!

Puss /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0