Anna Skipper skulle vara stolt.. NOT! ;)





Nu är pluggoBea på gång!! Fittjävlasataexaminationsuppgiften är nu inskickat till läraren jag skulle vilja överösa med samma superlativ ;) Jävlart så skönt att ha det bortgjort, och blev det inte alldelens alldelens perfekt den här gången så ska jag söka upp en viss brevlåda kan jag ju säga :P





Magen skriker av hunger nu, för blötan vi åt till lunch kanske inte var så mättande trots allt? ;) Anna Skipper skulle inte le som en sol om hon hörde vad man åt ibland. Ibland råkar jag av misstag he på "du är vad du äter" i samma veva som man sitter och äter middag, och det är typ det största misstag man kan göra. Helvete så dålig man känner sig! Tur dock att man kan skaka av sig informationen hon ger en rätt fort så man kan äta upp maten man råkat göra på cremefraiche, och tur att man har bra gener för annans skulle det fan inte vara kul ens! Tack mamma, tack pappa!

Det blir att gå & göra Beas supersmarriga pastasås nu & sen har jag en semla som väntar på mig! Det ska nog mätta min stackars lilla mage alldelens utmärkt! :)

Magrutor om 106 dar, nu kör vi!



/Bea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0