Besvikelsen är total..

HELA dan (och nu överdriver jag inte ens) har jag gått och läängtat efter de två återstående programen jag TRODDE jag hade kvar att se av paradise hotel. Men snackad om att bli snuvad på konfekten då det visar sig att jag sett alla veckans avsnitt redan! Jag som trodde att det var några avsnitt som egentligen ska sändas på torsdag också som hade lagts ut på tv6/play :(

Åh, hur ska jag nu spendera resterande del av kvällen?
Ödet försöker kanske säga mig att jag borde styra upp PBL-plugget så jag slipp de i helgen? Men just nu känner jag att jag skiter i ödet, för jag ska ligga raklång i soffan och baaara se tv ikväll! :)

Men först får det bli en svängom i duschen.
Pyss och hej! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0