Dags för kraschlandning!

Äntligen hemma, har varit en rätt full dag idag!
Efter jobbet var det dags att agera flyttfirma, tömde och fyllde en lägenhet på 2 timmar, riktigt bra gjort tycker jag, förutom ett litet missöde med ett rumsbord som vart i en miljon småbitar så gjorde vi det riktigt bra, längtar tills man får se när allt är inrett, efter det vart det direkt till Edda för att möta upp Rebecca och se IB, när jag sen insåg att jag inte ätit nån middag så fick det bli Frasses och en sweetchiliburgare, allt för magrutorna :P
När jag då äntligen trodde att soffan väntade så vart man chaufför åt några tokheta brudar som skulle på Toxic, men nu, NU, ska jag krascha i soffan framför en film och lite snarr......

Hoppas ni alla haft en skön fredagkväll!

Å C, hoppas du får en helt underbar kväll på dansgolvet :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0