Ett litet felsteg....

ett fall som var fruktansvärt klantigt!
Nu står man här,  1,5 år senare, det mesta är fixat, men inte riktigt allt!

Jag kan ju tipsa er om att ska ni ramla så gör det inte på ansiktet, betalade just en räkning på 9012 kr, det måste jag stå för själv, hur kul är det på en skala??   
Den första räkningen som var på ca 16.000 täckte försäkringen, (tack o lov) så summan av fallet, när allt blir klart kommer att ligga på ca. 28.000:- skulle jag gissa!

Känns så fruktansvärt onödigt att betala tandläkarräkningar, måste ju vara det värsta man kan lägga pengar på!?
Speciellt när man inte ens har ont, utan bara för syns skull!


Nä nu ska jag sova, försöka koppla bort alla tankar, som vägrar försvinna, på vad jag kunnat göra med dom där pengarna istället för att ge dom till Västerbottens Läns Landsting!

Gaaahhh...vill typ gråta!!!  

//Regina


Dagen efter, men med munnen stängd, för allas bästa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0